sobota, 6 lipca 2024

Przedślubnie

Był  wyjazd w Tatry, planowany od dawna a okazał się przedślubny chociaż nie panieński. Siedem dziewcząt z miasteczka B. Połączyła je podstawówka i liceum, rozłączyło życie ale znajdują czas i ochotę na spotkania. Te spontaniczne i te planowane. Bardzo mnie to wzrusza. 😢

Dostałyśmy zaproszenia. Są cudne, prawdziwe i przekorne, indywidualne i zabawne. 

Jeszcze dwa tygodnie stresu i oczekiwania ale też radości i zadowolenia, błogości i szczęśliwości. Bo chociaż mówiłam i mniemałam, że jest mi wszystko jedno to jednak stadna tradycja gdzieś tam wierciła i oceniała, osądzała i się troskała. 
Asiu, wybór dokonany jest tylko dobry!!!

14 komentarzy:

  1. Zaproszenia tak jak piszesz indywidualne, przekorne i zabawne, ale super, bez sztampy. Wszystkiego dobrego im życzę, a gór trochę zazdroszczę, oczywiście w tym pozytywnym znaczeniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają, bez zadęcia i patosu. Jak się bywało w Tatrach to już tęskni się zawsze, chociaż niezawistnie.

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego ślubującym:) Niech im się dobrze wiedzie.
    I u mnie szykuje się ślub w lipcu. Cieszę się nim z względu na dobro wnuka i większe do niego prawa, a tradycja i te inne duperele mnie już zupełnie nie ruszają.
    Całkiem piękne warzywa masz:)
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, dziękujemy za dobre życzenia. Zaślubiny to zawsze radosna uroczystość, może i mniej szumna ale za to kameralna i bardziej rodzinna niż wesele.
      Warzywa w skrzynkach to utrapienie ale jak się nie ma co się lubi ...

      Usuń
  3. Zmieniłaś szatkę bloga, aż popatrzyłam dwa razy, czy to aby dawna "chatta":-) Bardzo podobają mi się zaproszenia ślubne, wspólny dziewczyński wypad w góry wywołał tęsknotę, to piękne, kiedy lata mijają, a przyjaźń trwa. Niech się Młodym darzy w tym wspólnym życiu, wszystkiego najlepszego i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie eksperymentuję z nagłówkiem i ze zdjęciem bo czas niemojej chatty skraja już minął, to se ne wrati i trzeba iść naprzód.
      Drugi ślub jest spokojniejszy i radośniejszy, nie ma już takiej napinki, młodzi wiedzą czego chcą a starzy się nie wtrącają, bo nie ma już " zastaw się ...". Ślub dla rodziny a nie dla sfory znajomych królika.
      Dziękujemy Mario za życzenia, ileż to już lat się znamy?

      Usuń
  4. Piękna ta wspólna dziewczynska wyprawa w góry! Ech, przypomniały mi sie moje licealne czasy. Dobrze, że są jeszcze dziewczyny, którym się chce wędrować!
    Pozdrawiam Cie serdecznie Krystynko! Uważaj na upały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wzruszyła ta wyprawa, bo my dziewczyńskie spotkania siedemdziesięciolatek mamy w Lunch Cafe w Krakowie. Dobre i to, mniej wysiłku.
      Serdeczności ślę na górkę, bez klimy nie dałabym rady.

      Usuń
  5. Też mnie zaskoczył nowy wystrój bloga, ale mi się podoba. Zaproszenie na ślub proste, a urocze. Ostatnio byłam na ślubie i weselu znajomych. Zostałam jednak zaproszona na ostatnią chwilę, bez oficjalnego zaproszenia na kartce. Ale poszłam, bawiłam się wspaniale i chyba nawet młodzi cieszyli się z mojej obecności. Bo ja cieszyłam się bardzo, że mogę im w tym dniu towarzyszyć. O wyjeździe do Zakopanego marzę od dawna. Może w końcu się uda. Pozdrawiam serdecznie i życzę młodym wszystkiego, co najlepsze na nowej drodze życia. Karolina90.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To komentarz Karolinki który mi się ukazał w mailu a nie na blogu. Czasem blog tak ma.
      Więc odpisuję: "Eksperymentuję z wystrojem bloga, z tekstem i zdjęciem i to nie jest jeszcze ostatecznie.
      Z oficjalnym czy bez zaproszenie radość jest jednakowa.
      Niech Ci się spełni życzenie, Tatry są tego warte.
      Dziękujemy za serdeczne życzenia.

      Usuń
  6. wybór dokonywany spontanicznie(od serca) jakby jest zawsze dobry. Kalkulacja nie zawsze się opłaca, moim zdaniem. Uściski serdeczne Starka kochana :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi też o to by nie żałować, bo najlepszego wyboru się dokonuje według danej w tym momencie wiedzy. A że potem poszerza się wiedza to insza inszość.
      Marzenko, serdeczności ślę gorące.

      Usuń
  7. To się dzieje. Urocze kobiety, pełne wdzięku. Młodym szczęśliwej wspólnej drogi przez życie, a Tobie dalszej radości z rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się dzieje Soniu! Urocze i miłe i serdeczne.
      Dziękujemy za życzenia.

      Usuń