środa, 12 kwietnia 2023

Nowy Dom Dzieci

Po kwartale starań wreszcie jest w rodzinie Stary Nowy Dom Asi i Lesia. Moja Córeczka z  Narzeczonym kupili DOM. Zdjęć od nich mamy sporo i ciekawość mnie zżerała by go zobaczyć na własne oczy i poczuć. Pojechałam tam z Asią by go obejrzeć naocznie i osobiście bo zdjęcia tylko pobudzały wyobraźnię.

Oglądanie czegoś pierwszy raz ma jakiś specyficzny i niepowtarzalny urok, zwłaszcza gdy znasz to miejsce z opowiadań i fotografii tylko. To oczekiwanie, to pierwsze spojrzenie, odczucie, zadziwienie i oczarowanie lub rozczarowanie. Ja zostałam oczarowana od pierwszego wejrzenia. Cudowny, tajemniczy stuletni dom o grubych murach, pełen różnych możliwości. Z historią do odkrywania. 
Z wielkim potencjałem. Z niespodziankami a więc i lepiej i gorzej. Ni stajnia ni stodoła przerobiona na mieszkanie przez niekonwencjonalnego poprzedniego właściciela, miłośnika łuków.
Dom chociaż stoi na maleńkiej działce jest w przecudnej okolicy. To przedmieście Wrocka ze starodrzewem Podgrodzie. zieleń i woda, ścieżki i mosteczki, miejsca do spotkań i do samotnych spacerów. Tu to dopiero będzie cudnie latem i jesienią!!!
Drugi raz byłam tam z Asią i Leszkiem i tym razem pomyszkowaliśmy po zakamarkach i zobaczyłam ile tam jest jeszcze prac do zaplanowania, zaprojektowania i wykonania. Ilu fachowców do zatrudnienia. Ile forsy do wydania. Na szczęście mają gdzie mieszkać i mają czas i pomysł na dwuetapowe działanie remontowe i adaptacyjne. Mnie by to przerażało ale oni są młodzi i pełni zapału - dadzą radę😘
Potem jeszcze poszliśmy do lokalnego kościółka, klimatycznego chociaż nie starego.  
A TUTAJ zamieszczam link z FB pierwszy raz więc nie wiem czy się uda.

24 komentarze:

  1. Wspaniale, że córka mogła sobie pozwolić na własny mały domek. Mam nadzieję, że będzie się w nim dobrze czuła, bo na zdjęciach wygląda zachęcająco i obiecująco. No i okolica sprzyja codziennym spacerom. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście domek z kredytem ale ma potencjał. Narazie bardzo się cieszą i snują różne plany. Okolica to duży plus, na spacery, jazdę na rowerze i bieganie.

      Usuń
    2. Są młodzi, przedsiębiorczy, więc i z kredytem się uporają :)

      Usuń
    3. Uporają się bo nie mają innego wyjścia ale sporo czasu im to zejdzie😊

      Usuń
  2. Super dom z potencjałem i we wspaniałym miejscu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze trafili chociaż niespodzianek tam będzie sporo, jak to w starym domu.

      Usuń
  3. Domek przepiękny, ja też uwielbiam łuki, łuczki i zakamarki wszelakie, tajemnicze i fajna przygoda w odkrywaniu tego co nowe i nieznane jeszcze, okolica również przepiękna, latem spacery, a jesienią będzie się mienić tysiącem barw, niestety Krysiu link nie działa (szkoda). U mnie Wielkanoc rodzinnie, ale tylko jeden dzień Niedziela, ponieważ mam małego kotka (6 miesięcy) nie mogę wyjeżdżać na długo. A jak Święta Krysiu mam nadzieję, że trochę choć odpoczęłaś i złapałaś oddech :)

    Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego dla Was wszystkich, niech wam szczęście sprzyja teraz i zawsze. :)

    Agnieszka - Łódź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nim zachwycona i bym tam mogła zamieszkać od razu ale oni planują zmiany i usprawnienia.
      Okolica cudna, starodrzew kilka kroków od domu, drzewa i woda.
      O świętach we Wrocku będzie osobny post a właściwie fotopost bo dużo się działo.
      Ściskam serdecznie choć wirtualnie, niech Moc będzie z Tobą Agnieszko.

      Usuń
  4. Super ten domek, zwłaszcza pięterko. Co swoje to swoje. No i okolica bardzo ładna. Teraz tylko cieszyć się, że córka będzie ładnie mieszkać. Link faktycznie nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięterko do wykończenia i planów na nie jest wiele ale narazie trzeba zadbać o mury i przyłącza, o schody i okna. Okolica naprawdę cudna, zieleni mnóstwo i wody.

      Usuń
  5. Witaj ! Ależ piękny dom z potencjałem i urocze miejsce ! Od razu przypomniało mi się jak my kupiliśmy stary dom i wiele w nim było niespodzianek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urokliwe miejsce i dom pełen różnych możliwości. Wymaga sporo pracy ale kiedyś będzie się z czułością i nostalgią wspominać i remonty i urządzanie.

      Usuń
  6. Ciekawy domek, choć długi i wąski, ma niezaprzeczalny urok, i najważniejsze, że własny. Wiekowy, a zatem należy się spodziewać że być może będzie w nim straszyć, ale na wesolo😄 młodzi mają dużo sił, remonty im niestraszne, zrobią z niego świetne przytulisko. A okolica stworzona do spacerów, łazikowania, odkrywania, będzie im dobrze. Pozdrawiam serdecznie Maria z PP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ponieważ jest długi i wąski planują go przerobić na dwa mieszkania i zagospodarować poddasze. I już straszy tym ile jest tam do zrobienia no i ratami kredytu. Ale jest zapał i pomysły, zdrowe ręce i ochota więc będzie dobrze. Pozdrawiam Was wiosennie.

      Usuń
  7. Świetnie się prezentuje ten domek! Ma swój klimacik:) Te łuki też robią wrażenie.
    Widać to szczęście wymalowane na twarzy. Aż miło się patrzy :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, klimacik to on ma a te łuki jak kapliczki więc jest zaopiekowany. Narazie szczęśliwi i zadowoleni więc i ja także. Witam

      Usuń
  8. Widzę, że to taki dom z duszą. Dobry dom dla dobrych ludzi, niech więc młodzi spełniają swoje marzenia:)
    Pozdrawiam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój najstarszy Syn także wprowadził się niedawno do swojego nowego, wymarzonego domu🏠
    Szczęście Dzieci jest naszym także🧡😊🍀
    Pozdrawiam serdecznie🌷😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano, gratulacje dla syna. Nowy, wymarzony to dla młodych radość i zadowolenie a szczęście Dzieci jest przede wszystkim naszym, bez niego świat jest smutny i przerażający nawet. 🍀

      Usuń
  10. Bardzo ładny domek. Lubię takie nietypowo długie domy. Kiedyś miałam okazję zobaczyć i przejść się po takim domu. Wspaniałe odczucie. Okolica też wspaniała i do zwiedzania, dobry odstreowywacz. Młodzi dadzą radę z adaptacją i remontami. My już tylko możemy pomagać, nie przeszkadzając. Gratulacje córci z zakupu. Wiem doskonale, że nie łatwo kupić dom i być z zakupu zadowolonym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest nietypowy ale moi młodzi takie zakupy lubią, z wyzwaniami i fantazją. A ta nietypowość stąd, że jest tam miejsce na dwa mieszkanka z pięterkami, kotłownia i pomieszczenie gospodarcze. Więc może kiedyś Ja, w tym małym mieszkanku zamieszkam? Kto wie? A okolica to największy plus, zielono i spokojnie ale i do centrum niedaleko.
      Życzę Ci by i Twoja Córcia była zadowolona i szczęśliwa.

      Usuń
  11. Cudnie !!! Remonty w domu to chyba rzecz pewna. Nieodłączna atrakcja, może kupujący dom po prostu takie prace uwielbiają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remont daje możliwość urządzenia domu po swojemu ale stary dom do remontu u nas kupiony nie z miłości do remontu tylko ze względu na finanse.

      Usuń